توصیف مختصر

بیوگرافی

مقالات و کتب

طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
2
T
T
T
تکمیل شده
T
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
دیدگاه و باور دانش آموزان و معلمان ایرانی و هندی نسبت به تلفظ
زهرا مسعودی پناه
2
بررسی رویکرد معلمان زبان انگلیسی ایران مقطع دبیرستان به سمت اموزش زبان تکلیف محور کاربرد و ارزیابی
پریا کرمی ریاضی
3
بررسی تاثیر آشنایی با موضوع، تاثیر نوع متن و تاثیر نگرانی ناشی از گوش دادن به زبان انگلیسی روی نحوه عملکرد زبان آموزان ایرانی در آزمون شنیداری (در دو سطح مختلف)
آی سان صدرزاده احمدی
4
پژوهشی در زمینه ی بررسی تاثیر آگاهی ماوراء زبانی معلمان دوزبانه و چندزبانه بر تدریس جملات شرطی در زبان انگلیسی
ستار عبدالخانی
5
ارزیابی درونی دپارتمانهای خارجی دانشگاه خوارزمی
سونیا سمیع انارستانی
6
تاثیرات عناصر فراصوتی بر روی درک و شناسایی تلفظ و گویش در میان دانشجویان بین المللی غیرانگلیسی زبان
زیور صحاف قانع
7
استفاده از شبکه گسترده جهانی به منظور آموزش نگرش زبان انگلیسی
ندا حیدری
8
بررسی ترجمه ی اخبار مربوط به انرژی هسته ای ایران در رسانه های غربی پیش و پس از برجام بر اساس مدل روایی مونا بیکر
سپیده محمودی انوری
9
معنا سازی و داده های چند وجهی در کودکان پیش دبستانی مطالعه موردی
زینب مرادی
10
کد گردانی در کلاس انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در ایران، نقش محیط حافظه فعال و تحمل ابهام
مهناز اسلامی
11
عرضه راهبردهای عدم رعایت نزاکت و پاسخ به آنها به زبان آموزان تجزیه و تحلیل مقایسه ای و کاربرد شناسانه منابع/مواد آموزشی محبوب میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
مرضیه خضرائی شولای فر
12
تاثیر طول مدت فراگیری بر روی هویت ملی دانشجویان جوان ایرانی و رویکرد آنها به فراگیری انگلیسی : یک مطالعه عرضی
مریم بیات
13
عذرخواهی عمومی در رسانه های بر خط:بررسی مقایسه ای کاربرد شناسی زبان در رسانه های ایرانی و بین المللی
مسعود وکیلی
14
مطالعه مقایسه ای آثار آموزش کلاسی و دنیای مجازی بر تقویت کاربرد زبان بین زبانی بین زبان آموزان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
فاطمه داورزنی
15
بررسی مسایل و شیوه ها در یادگیری زبان دوم در ایرانیان با نشانگان سندروم داون
مهوش پورحنیفه زاده ماسوله
16
بررسی مقایسه ای رفتار پاسخ گویی به تحسین در بین زنان ایرانی: نقش سن، زبان و اعتقاد به چشم زخم
مژگان یونسی
17
زبان وهویت : تاثیر فراگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی بر روی موقعیت فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
ناهید کشاورزباحقیقت
18
تاثیر ارائه وبکامیک انگلیسی بر روی توانش کاربردشناختی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
هانیه شریعتی
19
بررسی خوشه های واژگانی در سخنرانی های TED به عنوان منبعی برای پیشرفت مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی
مینا حیدری
20
بررسی منتقدانه بر روی هم گرایی و واگرایی معلم های زبان خارجه انگلیسی در سطوح مختلف
سمانه ابراهیم زاده
21
تاثیر بازی آنلاین ورد آف وارکرفت بر روی بازی کنندگان ایرانی در استفاده از استراتزی های برقراری ارتباط و روان بودن در صحبت. تحقیق کیفی
امیرحسین سروی
22
یازنمود هوییت مدرسین زن و مرد ایرانی در اینستاگرام . رویکرد نمادشناسی اجتماعی
کیمیاسادات رشیدی
23
تحلیل محتوایی صفحات اموزش زبان انگلیسی اینستاگرام: مطالعه موردی بر روی مواد اموزشی مورد تدریس توسط مدرسان بومی، فارسی زبان و عرب زبان
سیده اسرا کهفی
24
یازنمود هوییت مدرسین زن و مرد ایرانی در اینستاگرام
کیمیاسادات رشیدی
25
بررسی هنجارسازی واژگانی در نوواژه های مربوط به کوید 19 : مطالعه ی برابرنهادهای انگلیسی به فارسی
کورش قهرمانی
26
نگرش دانش آموزان و معلمان نسبت به یادگیری معکوس در آموزش زبان در کلاسهای آنلاین در طی دوران کووید 19
سمیه باقری
27
بررسی چند وجهی مقابله ای نمود جنسیت در کتب درسی انگلیسی با اهداف ویژه
مهتاب شیخی
28
جستاری در دیدگاه آموزگاران زبان انگلیسی ایرانی نسبت به گویش انگلیسی آفریقایی-آمریکایی و ارتباط آن با یادگیری و آموزش زبان انگلیسی
رحیم اصانلو
29
بررسی میم های اینترنتی در قالب منابعی برای توسعه مهارت بین فرهنگی در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
سیدعلیرضا موسوی
30
بررسی مقایسه ای غنای واژگانی در منابع رایج یادگیری زبان: مورد بازی های ویدیویی و کتاب های درسی
فاطمه حبیبی
31
بررسی تغییرات جایگاه زبان انگلیسی و فارسی در افغانستان از سال 2001 تا 2021
ظاهر رضایی
32
تحلیل نیازهای زبان تخصصی دانشجویان افغانستانی رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی
عبیدالله عبید
دروس ترم جاری
601 - روش تدریس مهارتهای زبان - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
611 - نگارش متون علمی دانشگاهی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
708 - تهیه وتدوین مطالب درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
611 - نگارش متون علمی دانشگاهی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
708 - تهیه وتدوین مطالب درسی - روز: سه شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
200 - زبان شناسی 2 - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 17:30 تا 19:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30