توصیف مختصر
بیوگرافی
مقالات و کتب
طرحهای تحقیقاتی
#
عناوین طرحهاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
تکمیل شده
2
T
T
T
تکمیل شده
T
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
دیدگاه و باور دانش آموزان و معلمان ایرانی و هندی نسبت به تلفظ
زهرا مسعودی پناه
2
بررسی رویکرد معلمان زبان انگلیسی ایران مقطع دبیرستان به سمت اموزش زبان تکلیف محور کاربرد و ارزیابی
پریا کرمی ریاضی
3
بررسی تاثیر آشنایی با موضوع، تاثیر نوع متن و تاثیر نگرانی ناشی از گوش دادن به زبان انگلیسی روی نحوه عملکرد زبان آموزان ایرانی در آزمون شنیداری (در دو سطح مختلف)
آی سان صدرزاده احمدی
4
پژوهشی در زمینه ی بررسی تاثیر آگاهی ماوراء زبانی معلمان دوزبانه و چندزبانه بر تدریس جملات شرطی در زبان انگلیسی
ستار عبدالخانی
5
ارزیابی درونی دپارتمانهای خارجی دانشگاه خوارزمی
سونیا سمیع انارستانی
6
تاثیرات عناصر فراصوتی بر روی درک و شناسایی تلفظ و گویش در میان دانشجویان بین المللی غیرانگلیسی زبان
زیور صحاف قانع
7
استفاده از شبکه گسترده جهانی به منظور آموزش نگرش زبان انگلیسی
ندا حیدری
8
بررسی ترجمه ی اخبار مربوط به انرژی هسته ای ایران در رسانه های غربی پیش و پس از برجام بر اساس مدل روایی مونا بیکر
سپیده محمودی انوری
9
معنا سازی و داده های چند وجهی در کودکان پیش دبستانی مطالعه موردی
زینب مرادی
10
کد گردانی در کلاس انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در ایران، نقش محیط حافظه فعال و تحمل ابهام
مهناز اسلامی
11
عرضه راهبردهای عدم رعایت نزاکت و پاسخ به آنها به زبان آموزان تجزیه و تحلیل مقایسه ای و کاربرد شناسانه منابع/مواد آموزشی محبوب میان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
مرضیه خضرائی شولای فر
12
تاثیر طول مدت فراگیری بر روی هویت ملی دانشجویان جوان ایرانی و رویکرد آنها به فراگیری انگلیسی : یک مطالعه عرضی
مریم بیات
13
عذرخواهی عمومی در رسانه های بر خط:بررسی مقایسه ای کاربرد شناسی زبان در رسانه های ایرانی و بین المللی
مسعود وکیلی
14
مطالعه مقایسه ای آثار آموزش کلاسی و دنیای مجازی بر تقویت کاربرد زبان بین زبانی بین زبان آموزان ایرانی انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
فاطمه داورزنی
15
بررسی مسایل و شیوه ها در یادگیری زبان دوم در ایرانیان با نشانگان سندروم داون
مهوش پورحنیفه زاده ماسوله
16
بررسی مقایسه ای رفتار پاسخ گویی به تحسین در بین زنان ایرانی: نقش سن، زبان و اعتقاد به چشم زخم
مژگان یونسی
17
زبان وهویت : تاثیر فراگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان خارجی بر روی موقعیت فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
ناهید کشاورزباحقیقت
18
تاثیر ارائه وبکامیک انگلیسی بر روی توانش کاربردشناختی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
هانیه شریعتی
19
بررسی خوشه های واژگانی در سخنرانی های TED به عنوان منبعی برای پیشرفت مهارت شنیداری زبان آموزان ایرانی
مینا حیدری
20
بررسی منتقدانه بر روی هم گرایی و واگرایی معلم های زبان خارجه انگلیسی در سطوح مختلف
سمانه ابراهیم زاده
21
تاثیر بازی آنلاین ورد آف وارکرفت بر روی بازی کنندگان ایرانی در استفاده از استراتزی های برقراری ارتباط و روان بودن در صحبت. تحقیق کیفی
امیرحسین سروی
22
یازنمود هوییت مدرسین زن و مرد ایرانی در اینستاگرام . رویکرد نمادشناسی اجتماعی
کیمیاسادات رشیدی
23
تحلیل محتوایی صفحات اموزش زبان انگلیسی اینستاگرام: مطالعه موردی بر روی مواد اموزشی مورد تدریس توسط مدرسان بومی، فارسی زبان و عرب زبان
سیده اسرا کهفی
24
یازنمود هوییت مدرسین زن و مرد ایرانی در اینستاگرام
کیمیاسادات رشیدی
25
بررسی هنجارسازی واژگانی در نوواژه های مربوط به کوید 19 : مطالعه ی برابرنهادهای انگلیسی به فارسی
کورش قهرمانی
26
نگرش دانش آموزان و معلمان نسبت به یادگیری معکوس در آموزش زبان در کلاسهای آنلاین در طی دوران کووید 19
سمیه باقری
27
بررسی چند وجهی مقابله ای نمود جنسیت در کتب درسی انگلیسی با اهداف ویژه
مهتاب شیخی
28
جستاری در دیدگاه آموزگاران زبان انگلیسی ایرانی نسبت به گویش انگلیسی آفریقایی-آمریکایی و ارتباط آن با یادگیری و آموزش زبان انگلیسی
رحیم اصانلو
29
بررسی میم های اینترنتی در قالب منابعی برای توسعه مهارت بین فرهنگی در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
سیدعلیرضا موسوی
30
بررسی مقایسه ای غنای واژگانی در منابع رایج یادگیری زبان: مورد بازی های ویدیویی و کتاب های درسی
فاطمه حبیبی
31
بررسی تغییرات جایگاه زبان انگلیسی و فارسی در افغانستان از سال 2001 تا 2021
ظاهر رضایی
32
تحلیل نیازهای زبان تخصصی دانشجویان افغانستانی رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی
عبیدالله عبید
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
بررسی باورهای معلمان زبان انگلیسی و جهت گیری و عدم جهت گیری: بررسی موردی نظریات پایه دوم مقطع اول متوسطه
ندا طالبی
2
تاثیر استفاده ازتکنولوژی صوتی اسکایپ به عنوان ابزار ارتباطی در مقابل واتساپ بر روانی صحبت کردن زبان اموزان ایرانی
موسی رجستری رمکانی
3
تاثیر رفتارهای کلامی در مقابل رفتارهای غیرکلامی معلمان به روی میل زبان آموزان ایرانی به محاوره در زبان انگلیسی
ابوالفضل همدانی
4
الگوهای نقل قولی در مقالات کمی و کیفی :بررسی مقایسه ای بخش مقدمه مقالات در مقالات پژوهشی بین المللی و داخلی
زهرا مقراضی سلوکلو
5
بررسی رابطه بین پیشینه سرمایه های اجتماعی فرهنگی زبان اموزان ایرانی سطح پیشرفته و عملکرد انها در فعالیتهای استدلالی
اکبر بایرامی
6
استرس شغلی، فرسودگی شغلی و عملکرد اموزشی در بین معلمان زبان انگلیسی ایرانی با نقش واسطه گونهی انعطاف پذیری معلمان
شهلا بنی ادم دیزج
7
تاثیر کلاس درس معکوس بر یادگیری واژگان توسط دانش آموزان کلاس به انگلیسی به عنوان زبان دوم در ایران بررسی دیدگاه های معلمان و دانش آموزان
مریم دولتخواه آغجه کهل
8
تاثیر اموزش مدل کلر برکاربرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژیهای انگیزشی
سمانه السادات حسینی زاده خضراباد
9
تصحیح خطای شفاهی، توسعه زبان دوم: تصحیح خطای نهان و آشکار
رضا اخروی
10
بررسی چشم انداز زبان شناسی شهر تهران
رضا کرمی فرد
11
ارزیابی عینی ترجمه فیلم بررسی انیمیشن های دوبله شده
مهدی نوروزی کوچکسرائی
12
نیاز سنجی زبان انگلیسی کارمندان کتابخانه ملی ایران
فاطمه افشاری نیا
13
بررسی روایی چالشهای پیش روی دانشجویان عرب رشته زبان انگلیسی در هنگام یادگیری زبان فارسی
حسن کفا
14
بررسی و مقایسه ی حساسیت میان فرهنگی دانشجویان مقطع کارشناسی در بدو ورود به دانشگاه و به هنگام فراغت از تحصیل؛ در سه گرایش آموزش انگلیسی، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی
مریم میان محله
15
بررسی ارائه ی کنشهای گفتاری در بخش مکالمه و شنود در ده کتاب آموزش زبان انگلیسی سطح پیشرفته
نرجس هاشمی
16
تعیین مدل بهینه تشخیصی و کنش افتراقی سوال و مهارت در بخش خواندن و دستور زبان کنکور سراسری ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی
سمیه مهدی
17
بررسی مهارت شنیداری و گفتاری دانشجویان ایرانی رشته و ادبیات عربی مقطع لیسانس و ارزیابی آن با استانداردهای اکتل
پوران رضایی چوشلی
18
برنامه رسمی آماده سازی معلمان برای آموزش زبان انگلیسی به کمک کامپیوتر (CALL) پژوهشی در باره ی نگرش ها و عملکرد در مراکز تربیت معلم ایران
محمدحسین جعفرزاده دوگوری
19
بررسی عوامل موثر بر اضطراب و انفعال ( سکوت ) دانشجویان در کلاسهای انگلیسی با اهداف ویژه با محوریت تفاوت بین اساتید آموزش زبان انگلیسی و اساتید دروس تخصصی دانشگاهی
نرجس نعیمی
20
ادب در
محدثه موحدی
21
بررسی رابطه هوش هیجانی و عملکرد دختران دانش آموز ایرانی فراگیرزبان عربی در آزمون های تحصیلی : ( بررسی موردی دوره متوسطه دوم )
ماهرخ گوهررستمی
22
بررسی نیاز انگلیسی برای اهداف خاص برای رشته کشاورزی دانشجویان افغانستان
فریدون افضلی
23
تجزیه و تحلیل چند وجهی فیلم های اموزشی محبوب معلمان ایرانی در برنامه های اشتراک گذاری
امیررضا پورکاظم
24
مطالعه مقایسه ای تاثیر سواد روی یادگیری عبارات انگلیسی بین یادگیرنده های بزرگسال بی سواد و کم سواد وبا سواد در ایران.
فاطمه پیربیگ درویشوند
25
بررسی استراتژی های ادغام داده ها در مقاله های تحقیقاتی با روش های ترکیبی که در سال های 2015 تا 2020 در مجلات زبانشناسی کاربردی دارای رتبه بالا منتشر شده اند.
شیلر میرزااقاخان
26
مطالعه تحلیلی در مورد خدمات ویرایشی مورد استفاده در مقالات انگلیسی دانشگاھی نوشته شده توسط محققین مھندسی عمران ایرانی
محمدسجاد صفاری
27
بررسی رابطه میان مهارت یادگیری زبان انگلیسی و تغییر هویت قومی زبان آموزان تالشی
شیرین اسماعیلی
28
بررسی فرایند ذهنی میان مترچمان با استفاده از دستگاه ردیابی چشم
محدثه فراهانی ثابت
29
مطالعه میزان درک زبان آموزان از تعامل و بررسی کیفیت تولید زبانی شفاهی بر اساس تِئوری فعالیت در یادگیری زبان مبتنی بر فناوری
نگین مسکوچی
30
اثیر ارزشیابی یادگیری محور بر رفتار خودتنظیمی دانش آموزان
دوره اول متوسطه ایران در کلاس های درس ترکیبی چند سطحی
فاطمه رضامند
31
بررسی فرایند ذهنی میان مترجمان چند زبانه و دو زبانه با استفاده از دستگاه ردیابی چشم
محدثه فراهانی ثابت
32
تحلیل چندوجهی از بازنمایی های بصری و کلامی گفتگوهای TED: مطالعه نشانه شناسی اجتماعی چهار رشته
فائزه منصورسمائی
33
تاثیر کاربرد ماندلی (یک ببرنامه اموزش وازگان مبتنی بر هوش مصنوعی) بر وسعت دانش وازگان دانش اموزان مبتلا به سندرم داون
زهرا موسوی
34
تاثیر بازی وارسازی بر عمق دانش واژگانی انگلیسی زبان آموزان نوجوان
عبدالحبیب حبیبی
35
تجربه غرقینگی و یادگیری ضمنی لغات زبان آموزان در حین فعالیت های بازی مبتنی بر متن: نقش میانجی ظرفیت حافظه فعال
علی نصوری
36
(نا)پیدایی مترجم در ترجمه ی رمان های نوجوانان و جوانان از انگلیسی به فارسی
سیمین کریمی
دروس ترم جاری
601 - روش تدریس مهارتهای زبان - روز: چهارشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
611 - نگارش متون علمی دانشگاهی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
708 - تهیه وتدوین مطالب درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
611 - نگارش متون علمی دانشگاهی - روز: سه شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
708 - تهیه وتدوین مطالب درسی - روز: سه شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
200 - زبان شناسی 2 - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: یک شنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 17:30 تا 19:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
008 - گفت وشنودوازمایشگاه 1 - روز: دوشنبه - از ساعت 15:30 تا 17:30
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
روش تدریس مهارتهای زبان
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:601گروه درس:55تعداد دانشجو:17تعداد واحد2روز:چهارشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
2
نگارش متون علمی دانشگاهی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:611گروه درس:11تعداد دانشجو:15تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:نام کلاس:
3
تهیه وتدوین مطالب درسی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:708گروه درس:50تعداد دانشجو:10تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:114 - آزمایشگاه زبان. طبقه همکف
4
نگارش متون علمی دانشگاهی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:611گروه درس:90تعداد دانشجو:0تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:نام کلاس:
5
تهیه وتدوین مطالب درسی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:708گروه درس:90تعداد دانشجو:0تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:نام کلاس:
6
زبان شناسی 2
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:200گروه درس:11تعداد دانشجو:22تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:315- ادبیات . طبقه دوم
7
گفت وشنودوازمایشگاه 1
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:008گروه درس:11تعداد دانشجو:35تعداد واحد4روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:آزمایشگاه زبان
8
گفت وشنودوازمایشگاه 1
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:008گروه درس:11تعداد دانشجو:35تعداد واحد4روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:17:30زمان پایان کلاس:19:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:آزمایشگاه زبان
9
گفت وشنودوازمایشگاه 1
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:008گروه درس:11تعداد دانشجو:42تعداد واحد4روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:114 - آزمایشگاه زبان. طبقه همکف
10
گفت وشنودوازمایشگاه 1
کارشناسی
کد دانشکده:15کد گروه درسی:16کد درس:008گروه درس:11تعداد دانشجو:42تعداد واحد4روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:15:30زمان پایان کلاس:17:30نام ساختمان:دانشکده ادبیات و علوم انسانینام کلاس:114 - آزمایشگاه زبان. طبقه همکف
کتابهای منتشر شده
#
عنوان
نگارندگان/مترجمان
ناشر
سال چاپ
1
General Academic English
Hossein Talebzadeh
مرکز نشر دانشگاهی / Institute for Academic Publishing
2023
2
English for the Students of Social Welfare and Planning
Talebzadeh (with Kiany, Shayestefar, and Kiany)
سمت / SAMT Publications
2011
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
A systematic review of online teaching competencies in higher education context: a multilevel model for professional development
talebzadeh (with Chaharbashloo, Hosseini Largani, and Amirian)
Research and Practice in Technology Enhanced Learning
2024
2
Ignoring the elephant in the room': (Under-)representation of impoliteness phenomenon in popular ELT textbooks
Hossein Talebzadeh, Marzieh Khazraie sholayfar
Language Teaching Research
2024
3
Bundles to beat the band in high-stakes tests: Pedagogical applications of an exploratory investigation of lexical bundles across band scores of the IELTS writing component
Hossein Talebzadeh (with Ali Saadatara and Gholamreza Kiany)
Journal of English for Academic Purposes
2023
4
“You can f*** get lost already”: (Responding to) impoliteness in the (in-)authentic discourse of comedy and crime TV series and movies
Talebzadeh (with Khazraie)
Journal of Politeness Research
2023
5
"You can f*** get lost already": (Responding to) impoliteness in the (in-)authentic discourse of comedy and crime TV series and movies
Hossein Talebzadeh, Marzieh Khazraie
Journal of Politeness Research-Language Behaviour Culture
2023
6
“What a beautiful world. But is it the world we live in?” The case of language learners' exposure to (responses to) impoliteness strategies in simplified versus non-simplified sources of language learning input
Talebzadeh, H. (with M. Khazraie)
International Review of Pragmatics (IRP)
2022
7
Switches that Count: Perceived Functions of University Instructors' Code-Switching Practices in English Major Undergraduate Content versus Language Classes
Hossein Talebzadeh (with Mahnaz Eslami)
Language Horizons
2022
8
Investigating Practical Knowledge-Base (PKB) of Special-Education Teachers: The Case of Teaching Individuals with Down Syndrome (IDS) in the English as a Foreign Language (EFL) Context of Iran
Hossein Talebzadeh (with Mahvash Pourhanifeh Zadeh Masoule)
Applied Research on English Language
2022
9
"What a beautiful world. But is it the world we live in?" The case of language learners' exposure to (responses to) impoliteness strategies in simplified versus non-simplified sources of language learning input
Marziyeh Khazraie, Hossein Talebzadeh
International Review of Pragmatics
2022
10
Hossein Talebzadeh (with Masoud Geramipour and Somayeh Mahdi)
Language-Related Research
2021
11
Exploring the Causes of Arabic Students’ Weakness in Listening and Speaking Skills as Perceived by the Skills Instructors (Case study of national universities in Tehran)
Talebzadeh, H. (with Sedghi, H; Eshkevari, A.; Mohesninejad, S; Rezii, P.)
مجله علمي انجمن ايراني زبان و ادبيات عربي (فصلنامه)
2021
12
Talebzadeh, H. (with Khazraei, M.)
Language Teaching Research
2021
13
The Optimal Cognitive Diagnostic Model (CDM) for Grammar Section of MA Entrance Examination of State Universities for EFL Candidates
Hossein Talebzadeh (with Masoud Geramipour and Somayeh Mahdi)
2021
14
"Wikipedia does NOT tolerate your babbling!": Impoliteness-induced conflict (resolution) in a polylogal collaborative online community of practice
Hossein Talebzadeh (with Marziyeh Khazraie)
JOURNAL OF PRAGMATICS
2020
15
Determining the level of listening skills of Arabic language learners in accordance with the ACTFL framework for assessing foreign language skills Assessment The case study of the Department of Arabic Language and Literature at Kharazmi University
Hossein Talebzadeh (with Hamed Sedghi, Soheila Mohseny Nezgad, Sayed Adnan Eshkevari, and Pouran Rezaei)
2020
16
Analytical reflection on teachers' practical knowledge: A case study of exemplary teachers in an educational reform context
Hossein Talebzadeh (with Hosein Chaharbashloo, Khalil Gholami, Majid Aliasgari, and Nematollah Mousapour)
TEACHING AND TEACHER EDUCATION
2020
17
The Effect of Virtual and Real Classroom Instruction on Inter-language Pragmatic Development: Microblogging versus Traditional Instruction of Speech Acts to Iranian EFL Learners
Hossein Talebzadeh (with Fateme Davarzani)
the journal of english language pedagogy and practice
2020
18
"Wikipedia does NOT tolerate your babbling!": Impoliteness-induced conflict (resolution) in a polylogal collaborative online community of practice
Marziyeh Khazraie, Hossein Talebzadeh
JOURNAL OF PRAGMATICS
2020
19
Swear Speech Act in a Community of Practice: A sociolinguistic study with an emphasis on the Pragmatics of the Discourse of Iranian Modern Market
Hossein Talebzadeh with Mehdi Bazyara and Reza G. Samar)
2019
20
Manipulation as an Ideological Tool in Persian Translations of Ervand Abrahamian's The Coup: A Multimodal CDA Approach
Hossein Talebzadeh (with Mehdi Bazyar and Zahra Soltani)
Journal of Language and Translation
2019
21
Moves and steps to sell a paper: A cross-cultural genre analysis of applied linguistics conference abstracts
Talebzadeh, H. (with Samar, R. G., Kiany, G. R. , & Akbari, R)
TEXT & TALK (An Interdisciplinary Journal of Language, Discourse & Communication Studies)
2014
22
Steps to a Successful Abstract: A Comparative Genre Analysis
Talebzadeh, H. (with Samar, R. G., Kiany, G. R. , & Akbari, R)
International Journal of Humanities
2013
23
A Comparative Generic Analysis of Visual Types and Characteristics of Applied Linguistics conference Power Point Slides.
Talebzadeh, H. (with Samar, R. G., Kiany, G. R. , & Akbari, R)
Language Related Research
2013
24
Exploring Visual and Textual Discourse of Applied Linguistics PowerPoint Conference Presentations
Talebzadeh, H. (with Atai, M. R.)
ESP across Cultures
2012
25
واکاوی علل ضعف دانشجویان رشته عربی در مهارتهای شنیداری و گفتاری از نظر مدرسان مهارتهای زبانی )مطالعه موردی دانشگاههای سراسری شهر تهران(
حامد صدقی, سیدعدنان اشکوری, سهیلا محسنی نژاد, حسین طالب زاده, پوران رضایی چوشلی
مجله الجمعیه الایرانیه للغه العربیه و آدابها
1401
26
مسعود گرامی پور, حسین طالب زاده, سمیه مهدی
جستارهای زبانی
1400
27
تحدید المستوی المصنف لمهاره المحادثه لدی متعلمی اللغه العربیه وفقا للاطار العالمی اکتفل actfl المعیاری فی تعلیم اللغات الاجنبیه
حامد صدقی, سهیلا محسنی نژاد, سیدعدنان اشکوری, پوران رضایی چوشلی, حسین طالب زاده
بحوث فی اللغه العربیه
1400
28
تحدید مستوی متعلمی اللغه العربیه لمهاره الاستماع وفقا للاطار العالمی اکتفل المعیاری فی تعلیم اللغات الاجنبیه طلبه قسم اللغه العربیه فی جامعه الخوارزمی نموذجا
حامد صدقی, سهیلا محسنی نژاد, سیدعدنان اشکوری, حسین طالب زاده, پوران رضایی چوشلی
دراسات فی تعلیم اللغه العربیه و تعلمها
1398
29
دستکاری به عنوان یک ابزار ایدئولوژیک در ترجمههای فارسی کتاب کودتا اثر ارواند آبراهامیان: رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی چند وجهی
مهدی بازیار, زهرا سلطانی, حسین طالب زاده
1398
30
بررسی کنش گفتاری قسم در گفتمان جامعه عمل بازار مدرن ایران با تکیه بر منظورشناسی اجتماعی
حسین طالب زاده, مهدی بازیار, رضا غفارثمر
پژوهش های زبانی
1397
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
"Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:" A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners
Hossein Talebzadeh, Mozhgan Younesi
The 20th TELLSI International Conference and the 7th ATUELT Conference - Iran
1402/11/11
شفاهى
2
"Knock on the wood hHoney to protect them from evil-eye:" A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners
Hossein Talebzadeh, Mojgan Younesi
The 20th TELLSI International Conference and the 7th ATUELT Conference - Iran
1402/11/11
شفاهى
3
A Comparative Content Analysis of Online ELT Pages on Instagram: The Case of Native, Iranian, and Arab Instructors and their Followers
Sayedehasraa Kahfi, Hossein Talebzadeh
The 19th international TELLSI Conference - Iran
1401/08/18
شفاهى
4
"Say Mashallah:" An Investigation of the Role of Age, Social Distance, Compliment Topic, and a (Dis-)Belief in Evil Eye on Iranian Women's Compliment Response Behavior
Hossein Talebzadeh, Mojgan Younesi
The 19th international TELLSI Conference - Iran
1401/08/18
شفاهى
5
Development of a Multiple-choice Test of Pragmatics: Assessing L2 (Im-)Politeness Knowledge through Popular Webcomics
Hossein Talebzadeh, Haniye Shariati
The 19th international TELLSI Conference - Iran
1401/08/18
شفاهى
6
Do Teachers Align themselves with their Students Convergence, Divergence, and their Social, Educational, and Contextual Correlates in the Classroom Discourse of Iranian Practitioners
Hossein Talebzadeh, Samane Ebrahimzade
18th International TELLSI Conference - Iran
1400/09/16
شفاهى
7
"A good teacher for children with Down syndrome should have nice and colorful clothing [and] know her learners well:" Towards a practical knowledge framework for special-education language teachers
Hossein Talebzadeh, Mahvash Pourhanifeh Zadeh Masoule
18th International TELLSI Conference - Iran
1400/09/16
شفاهى
8
Online Conflict (Resolution) by Digital (Non-)Natives Negotiating Impoliteness across Hard and Soft Science Communities of Practice
Marziyeh Khazraie, Hossein Talebzadeh
The 16th international TELLSI conference - Iran
1397/08/23
شفاهى
9
Foreign Language Listening Anxiety and Listening Performance across Two Proficiency Levels The Role of Task and Individual Factors
Aisan Sadrzadeh Ahmadi, Hossein Talebzadeh
15th Internatioanl TELLSI Conference - Iran
1396/08/30
شفاهى
10
I (do not) like it when people recognize my non-native accent / Attitudes of Expanding and Outer Circle Learners toward EIL and Norm Pronunciation
Zahra Masoodi panah, Hossein Talebzadeh
The Eighth Conference on Issues in English Language Teaching in Iran - Iran
1396/06/29
شفاهى
11
"When I face listening texts with a new or unknown topic, I feel anxious." Role of foreign language listening anxiety, topic familiarity, and text type on Iranian EFL learners' listening test performance
Aisan Sadrzadeh Ahmadi, Hossein Talebzadeh
PRACTICAL AND PEDAGOGICAL ISSUES in English Language Teaching and Learning - Iran
1396/06/04
شفاهى